WAŻNE!

Naszych Gości uprzedzamy, że nasze mieszkania mieszczą się w bloku, w którym mieszkają rodziny z dziećmi i my również mieszkamy (przez ścianę) i NIE MA MOŻLIWOŚCI organizowania IMPREZ w mieszkaniu. Wszelkie hałasy po godzinie 22,00 kończą się wezwaniem policji przez sąsiadów. Bywa tak, że Goście mogą w skrajnych przypadkach zostać poproszeni nawet o opuszczenie mieszkań.

WARUNKI NAJMU I REZERWACJA

  1. Cena podana na stronach dotyczy opłaty za jeden nocleg i liczona jest od osoby.

  2. Doba liczona jest od 15,00 do 12,00 następnego dnia. W wyjątkowych przypadkach ale wyłącznie po uzgodnieniu takiej możliwości Goście mogą pozostać do godz 14. O ile apartament jest przygotowany i nie ma obłożenia w tym dniu, to po uzgodnieniu telefonicznym można podjechać wcześniej

  3. Rezerwując apartament telefonicznie lub pocztą mail, uzyskują Państwo wstępną rezerwację.

  4. Opłatę za apartament należy wnieść w dniu przyjazdu przy wydaniu kluczy, lub przelać na konto jeszcze przed przyjazdem.

  5. Wymagana jest cisza nocna od godziny 22:00 – 7:00 rano.

  6. Osoby palące papierosy proszone są o palenie tytoniu wyłącznie na balkonie. W apartamentach zamontowane są czujniki dymu i ze względu na innych Gości prosimy o bezwzględne nie palenie w pomieszczeniach.

  7. Osoby odwiedzające wynajmującego obowiązane są opuścić lokal przed godziną 23:00. W przeciwnym wypadku należy to zgłosić i opłacić dla takich osób dobę noclegową. Blok jest monitorowany.

  8. Wynajem na min 3 miesiące dla firmy (FAKTURA VAT) – rabat do uzgodnienia. Wymiana ręczników raz na tydzień, pościeli raz na dwa tygodnie oraz sprzątanie po okresie najmu wliczone w cenę. Sprzątanie w trakcie pobytu (płatne) do ustalenia indywidualnie. Możliwość odrębnych ustaleń. W przypadku wynajmu na min. miesiąc wynajmujący może pobrać kaucję o równowartości jednego ustalonego czynszu!

  9. Na specjalne życzenie Goście mogą pozostawić swój bagaż pod naszą opieką nawet do wieczora w dniu wyjazdu. W takich przypadkach zawsze należy pytać o taką możliwość!

  10. Możliwość odebrania klienta z dworców kolejowych lub lotnisk. Koszt dojazdu w Łodzi 50 zł. Koszt odebrania klienta z innych miast 200 zł plus 2 zł za każdy kilometr liczony w obie strony. Ceny netto.

  11. Nie przyjmujemy rezerwacji na imprezy, które miałyby się odbywać w apartamencie!
    (Apartament ma lokalizację w bloku, w którym mieszkają starsi ludzie i każdy hałas i w godzinach już po 22:00 najprawdopodobniej skończyłby się przyjazdem policji.) Dlatego też wymagamy od naszych lokatorów zachowania elementarnych reguł poprawnego zachowania i dobrych obyczajów.

  12. Wynajem na minimum 3 noclegi.

  13. Nasi Goście nie sprzątają ani nie muszą myć naczyń na zakończenie najmu. Wszystkie prace porządkowe są prowadzone przez naszą firmę. W trakcie pobytu w apartamentach VIP oraz Luksusowym Gość ma do dyspozycji zmywarkę wraz ze środkami do zmywania.

  14. W szufladach komody znajdą Państwo plany Łodzi oraz komplet informatorów, jakie są dostępne w biurach informacji turystycznej w Łodzi.

  15. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub przypadkowych zniszczeń prosimy o zgłoszenie tego faktu właścicielowi obiektu.

     


  16. Chętnie służymy wszelką pomocą naszym Gościom. Aby uzyskać pomoc prosimy o kontakt o dowolnej porze dnia (8,00-20,00) pod numerem 601-39-24-54 lub 605-62-99-92